Salı, Aralık 23, 2008

Patates pizzası

Buyrun size değişik bir pizza tarifi...Kolay ama çok lezzetli..Hamur yapmaya vaktiniz yoksa helede haşlanmış patatesiniz varsa yapımı daha kolay...
İstediğiniz kadar haşlanmış patatesi rendeleyin...Bir tutam karabiber,tuz,kırmızı biber ve yarım çay bardağı kadar sütle püre haline getirin..Kelepçeli büyük boy kalıba elinizle yaydırın ( bastırın ) Üzerine yarım yemek kaşığı salçayı ( biber,domates farketmez ) bir-iki yemek kaşığı suyla açıp ketçap kıvamına getirin..Patatesin heryerine sürün..Ben bir gün önce hamurunu zeytinli yaptığım çörekten kalan çekilmiş zeytinlerimi ( püre gibi ) sürdüm..Üstünede sırasıyla diğer malzemelerimi..Domates,yeşil biber,sucuk,çekilmiş püre zeytin,rende kaşar gibi...evde neyiniz varsa,salam,sosis,mantar arzuya bağlı olabilir tabi.Tavla zarı gibi tereyağı parçalarınıda üstüne aralıklı olarak serpiştirdim..Nefis olmuştu helede az ılınınca daha leziz oluyor...
Dilim hali üst foto bütün halide alt fotoda..Az kalsın yakıyormuşum neyse kurtardım :))))
***
Ayrıca bu nefis pizzayı P..D.Ç.S.E.32 Evsahibesi sevgili "http://renklikurabiyeler.blogspot.com gönderiyorum..Kolay gelsin arkadaşıma....

44 yorum:

serpil'in mutfağı dedi ki...

slm ellerinine sağlık.çok güzel ve değişik bir tarif.bizdede haşlanmış patates çok kalıyordu.en kısa zamanda denicem.hoşçakal.

derya dedi ki...

Canım ellerine sağlık ama olmaz ki bak canım çekti ne yapcaz bende isterim öptüm...

deniscafe dedi ki...

Harika bi fikir harika bi tarif.. Oğlum bayılacak buna.. Nefisss görünüyor..Ellerine kollarına sağlık..Sevgi ile..

hunerlieller dedi ki...

offf pek caım çekti nuraycım.nefis görünüyor.eline saglık.çayım hazır patatesli pizzayı alda gel:)))sevgilerimle..

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşemsin. Nefis görünüyor.Patates en sevdiğim şey. Pizzada kızlarımın en sevdikleri.Demek ki, en kısa zamanda yapılacak. Sonucu bildiririm.
Sevgiyle kal.

Hansa dedi ki...

çok hoş olmuş boool köpüklü ayranla eşimin damak zevkine çok hitap edicek...
sevgilerimle...

mona lisa dedi ki...

oy oy canımoy ellerine sağlık değişik bi pizza tarifi en yakın zamanda deniycem.sevgiler

ELBİSTANLI dedi ki...

ellerine sağlık nuray abla hiç denemedim pizza yapmayı yapsammıki..
Bizde genelde tava böreği, gözleme vs daha çok yapılıyor..sık sık gelip yorumlarına hemen cevap yazmak isterim ama yetişemiyorum. cansunur bazen tüm vaktimi alıyor ilgi istiyor biliyorsun henüz çok küçük ihmal etmeye gelmez. neyse canım benim Hayırlı akşamlar diliyorum ve öpüyorum kocaman...

Nur Kılıç dedi ki...

Bende yapıcam bende bende valla bayıldım tarife nurişim biz ailecek patates severiz hele pizza mmm şimdi ikiside birleşince tam süper olacak ellerine saglık tekrrar öptüm ablacıım

Renkli Kurabiyeler - Zülbiye dedi ki...

MERHABA,
ETKİNLİĞE KATILDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. TARİFİNİ ALDIM. SEVGİLERİMLE,

dantelistan dedi ki...

uff çok lezzetli görünüyor yarın ilk işim bunu denemek olacak ellerine sağlık

ebru dedi ki...

Nuraycım ellerine sağlık. Pek bi güzel görünüyor pizza. Bacım kendini bu kadar yorma lütfen. Hem kolum çok ağrıyor diyorsun hem de değişik bir sürü mamalar yapıyorsun.Ev halkını alıştırmışsın böyle güzel şeylere.Yapmadığın zaman istiyorlardır senden. Arkadaşım nasıl oldun?Diyarbakırdaki doktor ne dedi?

Damak Tadı dedi ki...

Mis kokulu akasyam,bu çok nefis bir pizza..Haşlanmış patates mutfağımızdan hiç eksik olmaz..Ekmek niyetine tüketiriz nerdeyse..Hemen bundan yapıp denemek istiyorum..Ellerine sağlık bitanecik akasyam..Çok öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum..

nzlgl dedi ki...

sevgili akasya kokusu

hızınıza ve yaratıcılığınıza yetişmek zor, süper görünüyor bende diğer arkadaşlar gibi en yakın zamanda yapmayı düşünüyorum.
sevgilerimle
iyi akşamlar

ayfersultan dedi ki...

SA.Canım,iyisindir inş.pizzan nefis ellerine sağlık afiyet olsun. patates bizdede sevilir yapmam lazım.sabah kahvaltıta iyi olur.öptüm.A.E.O.

Ayşegül dedi ki...

nuray'cım
ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.vallahi benim de derya gibi çok canım çekti.
Sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Patatesi seviyorum.Karbonhidrat olduğundan dolayı fazla tüketmiyorum.Ama bazen nasıl özlüyorum anlatamam.Olsa da yesem diye bitiyorum :))) Onur da kızarmış patatese yumurta kırınca sever. Pizzan nefis görünüyor.Çok beğendim çok...
Hemde pratik olmuş. Ellerine sağlık canım.,

Sevgiler...

pastacirapunsel dedi ki...

Nuray'cığımmm,

Çok severim hemen yapıp yiyesim geldi:))

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler....

defneylebirlikte dedi ki...

gecenin bu vaktınde canım çekti canım.ellerine sağlık.mis misss.

Adsız dedi ki...

canım ya karnım da nasıl acıkmıştı bir bilsen şimdi iyice kıyıldı içim.Ellerine sağlık nefis görünüyor.Yarın oğlanın yerli malı varmış bende yaptım birşeyler.Nasılsın görüşmeyeli iyimisin canısı.Öpüyorum hayırlı geceler...
http://nazarboncugu1976.blogcu.com/

Esin... dedi ki...

Offf çok güzel görünüyor. Bizim haftasonu kahvaltılarımızda da çok güzel olur bu. Ellerine sağlık. Sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim harika olmus ellerine saglik
sakaryaliyim patatesi cok severim
cok lezzetli olmali ,afiyet olsun sevgiler

nazardeymesin07 dedi ki...

Sevmekten korkmadığımız, söylemekten utanmadığımız saygının değerli, düşüncenin önemli, umudun sonsuz olduğu güzel günler dileğiyle. Pizzada harike görünüyor ellerine sağlık http://nazardeymesin07.blogspot.com

oyosh dedi ki...

Bacım eline sağlık..Gene yapmışın valla..Sevgilerimle..

Ayşe'nin mutfağı dedi ki...

MERHABA
PATATTESLİ OLUPTA LEZZETLİ OLMAMASI MÜMKÜNMÜ PATATES ÇOK LEZZETLİ BİR SEBZE
EMİNİM PİZZASIDA ÇOK GÜZEL OMUŞTUR ELLERİNE SAĞLIK

MARMARİSTEN SEVGİLER

simayhobievi dedi ki...

nuraycım gecenin bu saatinde mmmm misler gibi nasılda koktu burnuma burdan kalktımda geldim eline sağlık eminim süper olmuştur patlıcanlı kaşarına bayıldık canım eşimde çok beğendi eline emeğine sağlık paylaşımlarına teşekkürler

Leyla Poyraz dedi ki...

Nuraycım..pizza tarifin süper bir fikir..ellerine sağlık canım..
kesinlikle hafta sonu deneyeceğim..
Sevgiyle kal...tarifin sonucunu bildiririm..

kezbancan dedi ki...

ellerine sağlık bacımmmmmmmmmmm
yine mis kokulu mamalar yapmışsın.kokusu taaaaaaaaaaaaaaa burdan duyuluyor.valla ne güzelde anlatmışsın.insanın geç vakitte olsa yapası geliyor .
ne etsem acaba seni bi görmeye gelsemde ellerimi sanamı sürsemki böyle güzel yapabilmek için.ellerine dert görmesin bacım benim.
özel ve güzel kardeşim kendine çok iyi bak öptüm seni

HÜLYA dedi ki...

merhaba pizza harika görünüyor..ellerine sağlık.. patatesle pizza yapmak çok iyi fikir en kısa zamanda deneyeceğim inşallah sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Nurayım, hakkaten enfes ve pratik bir tarif bu, bayıldım bacım..Elceyizlerin dert görmesin,
Çok öpüldün..

fatostuncay dedi ki...

nurayım kesın deneyecem hayatım bunu.. bayıldım.. ellerıne kollarına saglık.. et yemegın yanına cok guzel gıder.. afıyet olsun sıze..
opuyorum canım benım..
sevgiler:))

pel!n dedi ki...

Nuray bende denemiştim ama seninki inan çok daha lezzetli ve güzel gözüküyor..Malzemeleri ise süper olmuş...
Ellerine sağlık...

banu gökşin dedi ki...

nefıs bır goruntu ve tarıf canım ellerıne saglık sevgıler..

iclal dedi ki...

İyi akşamlar canım. Patatesli pizzayı hiç yapmamıştım. Ama deneyeceğim leziz görünüyor. Ellerine sağlık. Benim oğlan biraz mız mız her şeyi yemiyor. Pizza patatesli olunca sorun çıkarmaz belki..

nurdanın mutfağı dedi ki...

ne kadar lezzetlidir kimbilir, zaten patatese bayılırım, mm nefis olmuş Nuraycım, canım ellerine sağlık, yanında da çayından alırım epeydir içmemiştim sevgiler

meliha dedi ki...

Ellerinize sağlık süper görünüyor.patatesin herşeyini çok seviyorum.bu tarifide mutlaka deneyeceğim

sevgiler

NİLÜFER dedi ki...

Ay bu süper bir fikir bende yapayım bakalım evdekiler beğenecekler mi
Ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyor

Şiir dostu dedi ki...

selam nuraycığım...
ne zamandır gelemedim arkadaşım iyisindir inşallah ve ellerine sağlık harika görünüyor eminim tadıda çok güzeldi :)
sağlıcakla kal canım,görüşmek üzere :)

Baharcicegi dedi ki...

patatesli olurda bu pizza nefis olmazmi,benim gibi hergün patates yese bikmayan biri icin ellerine saglik nuraycim.
Burda noel tatili basladi ev halki tam kadro evde,iki gündür giremedim nete,biliyorsun birde hastamiz var hastanede,durumu ayni degisiklik yok
Öpüyorum yanaklarindan

dünden bugüne dedi ki...

ellerine sağlık canım ..nefis görünüyor..sevgiler

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
blogunun yeni şeklini fark etmediğimi sanma. Çok güzel olmuş. Pembe pembe.Yeni seneye yeni imajla girelim dedin galiba. Pembe yeni umutlar, yeni mutluluklar getirsin inşallah.
Sevgiyle kal.

SEVİL dedi ki...

GÜZEL BİR GUN DİLERİM ABLAMA

sabay06 dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel oluş bu aralar bende yoğunum bir projem var onuniçin uğraşıyorum bir de stand açmayı düşünüyorum çağdaş kadın derneğinden arkadaşlar bir yer kiralamış arzu edersen sende katıl dediler onun çalışmalaraını yapıyorum çok zor nete giriyorum inan geçmiş olsun sağlıklar diliyorum sana sevgiyle kal mutlu kal

baharhabercisiyim dedi ki...

mmmmmmmm nefisssssssss tek kelime ile, baska soze gerek yok canimmmm ellerine saglikkkkkkkkkk.

http://img49.imageshack.us/img49/4954/hadisi351erifjo4.jpg

hayirli cumalar